Regulamin Reklamacji
WAŻNA INFORMACJA!
Informujemy o możliwości samodzielnego zgłoszenia reklamacji do Autoryzowanego Serwisu Gwarancyjnego (ASG). Więcej informacji znajdą Państwo na stronie producenta pod linkiem -> https://www.fibaro.com/files/FIBARO_Gwarancja.pdf
Drodzy klienci, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji przebiegał sprawnie prosimy postępować z poniższą instrukcją.
- Wypełniony formularz reklamacyjny, prosimy dołączyć do przesyłki
- Dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura)
- Przesyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona
- Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji w przypadku Konsumentów to 14 dni roboczych
- Urządzenia uznane do reklamacji będą naprawione bez opłat i odesłane na koszt sklepu
- Nieuznane do reklamacji urządzenia mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klienta
Link do formularza – > https://domzfibaro.pl/wzorreklamacji.pdf
Adres do wysyłki:
Grupa Zbieram na sp. z o.o.
Jana Karola Chodkiewicza 9/4
32-532 Kraków